Being Johanna

Tankte att jag skulle beratta lite om mig sjalv. Lite sa grundlaggande bara.
Jag heter Johanna, ar fodd 1987 i Helsingborg. Jag bor nu med mina vanner och min pojkvan i en liten by som heter Celbridge pa Irland. Min familj bor dock hemma i Sverige. Jobbar i en kladaffar i ett stort kopcentrum utanfor Dublin. Jag gillar musik valdigt mycket, men vem gor inte det? Alskar extremer, jag vill antingen ha en greasy hamburgare eller sushi, smorpop  a la Westlife eller punkiga Ebba Gron. 
Kommer fran en valdigt vanlig svensk svensson-familj, skilda foraldrar dock. Vaxte upp i suburbian paradise med villa, tva bilar, hund och katt, middag kl 7 varje kvall. Ungefar sa. Resten far ni veta med tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0