bra bloggar?

Nagra bloggar som jag laser varje dag.. Ta en titt.
BlondinBella - Man maste ju bara lasa den. Sa otroligt lojlig och underhallande. BlondinBella ar bara for mycket, och jag kan bara inte sluta lasa hennes blogg. Kan bara inte sluta skratta och tanka att det ar nog lite synd om henne.
Rar - Hon ar bara den coolaste och sotaste tjejen i bloggvarlden.
Hannah Arnhog - Skitrolig! Jag alskar henne. Sa himla bra och smart. Helt beroende av hennes blogg. Hon ar bara bast.
Victor - Hittade hans blogg for nagra veckor sen, och nu gar jag in varje dag for att se om han skrivit nagat nytt. Han ar en gammal kompis/pojkvan. Han vet inte att jag laser hans blogg men nu har jag varit modig och kommenterat. Sa nu vet han. En valdigt bra blogg, mycket fina foton. Han ar duktig.
Emelie Ohlsson - Numera heter den Emelies Fotoblogg, men det ar tjejen som hade En storasysters kamp efter flodvagskatastrofen. Har last hennes blogg jattelange. Nastan enda sedan hon borjade.

Kommentarer
Postat av: Hannah Arnhög

Weheeey! Tack Johanna! Ska definitivt kolla in din nya
fina blogg!

2007-11-29 @ 16:50:17
URL: http://www.veckorevyn.com/hannah
Postat av: victor

tack det var snällt skrivit!va kul att du lyckades hitta den, undrar hur lite. nu kan jag ju läsa lite om hur du ahr det också. hälsa alla tjejerna från mig. iaf dom som vet vem jag är :P

2007-11-29 @ 17:07:46
URL: http://victorolausson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0