ännu en lista

för dom är så roliga. =D

10 favoriter

färg rosa
mat junkfood! älskar allt onyttigt
band kan inte välja ett! queen, babyshambles, MGMT, kent, massa fler.
film moulin rouge!
bok älskar alla av marian keyes
sport there´s a reason why sporty spice is the only one without a fella
årstid sommar
veckodag lördag
glassmak ben & jerrys chocholate therapy och oh my apple
tid på dygnet morgon om man får ligga kvar i sängen


9 för tillfället

humör lite ledsen. s åkte imorse. 
smak ?
kläder pyamas
bakgrund bakgrund var? på datorskärmen? bild på mig och sis. utanför fönstret? danmark.
nagellack inget
tid 1o.12
omgivning tyst. lugnt.
irritationsobjekt min rygg som gör ont.


8 första

bästa vän natta
screen name poppisen på lunar. ha ha!
husdjur schäfern kanto
piercing öronen när jag var kanske 1o
förälskelse kommer inte ihåg. nån på fritis eller nått?
musik tuggummipop. typ backstreet boys
bil har ingen bil, har aldrig haft
kyss i sjuan


7 senaste

cigarett någon månad sen
mat kyckling och pasta igår kväll
dryck äppledricka
biltur i förrgår med mamma
kyss älskling imorse 
spelad låt nått med mgmt igår
tv- program deseperate houswives


6 har du nånsin

dejtat nån av dina bästa vänner
brutit mot lagen ja
blivit arresterad haha, nästan. när jag och älskling skulle cykla och köpa cigg under en fest. turligt nog tog polisen bara ena cyklen.
badat naken  nej. jo, när jag var liten.
varit med på tv ja
kysst någon du inte känner ja 


5 nej tack

kläder skinnbyxor, "ravekläder"
mat lever 
musik dansband
dryck öl
personlighetsdrag egoism, snålhet

4 saker

du gjorde igår kväll kollade på tv, grät, kramades, åt
du kan höra just nu bara fåglar utanför fönstret
du inte kan leva utan man kan leva utan saker
du gör när du har tråkigt läser bloggar, äter, kollar på tv, städar


3 personer

du kan berätta allt för mamma och s
du tycker om eh, fler än tre i alla fall
du inte gillar massor :P 


2 val

kaffe eller te te
vår eller höst vår

1 önskan att aldrig förlora någon jag älskar (orealistiskt, jag vet, men det är en önsking).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0