antingen eller

Sånna här listor är kul att fylla i tycker jag. Undrar om det egentligen är någon som orkar läsa dem. Själv skummar jag mest igenom dem när jag hittar de på andra bloggar.  Om de inte är för långa.

Blond eller Brunett - Sen jag färgade håret brunt för några veckor sen har jag ångrat mig varje dag.. Blondinen är snart tillbaka.
Blåa ögon eller Bruna ögon - Fint med bruna. Själv har jag blå..
Vanilj eller Choklad - Älskar allt med chokladsmak!
Hund eller Katt
Christina Aguilera eller Britney Spears - Har alltid älskat Britney, kommer alltid att göra. Christina har en av världens bästa röster och hon är oerhört talangfull, men Britney är och kommer alltid vara störst!
Rosa eller Lila
Tv eller Dator
Hockey eller Fotboll - Hatar båda..
Berg-och-dalbana eller Vattenbana - Älskar båda
Guld eller Silver - Silver känns ofta fräshare
VH1 eller MTV - Bara för att jag aldrig kollat på VH1, haha
Sanning eller Konsekvens - Mer spännande så
Harry Potter eller Lord of the Rings - Jag är Harry Potter-nörd!
Vinter eller Sommar - Sommar, sommar, sommar. Finns inget härligare.
Stjärnor eller Månen
Sko eller Sandal - Allstå sko som i pumps, stövlar och ballerinaskor.
Bad eller Dusch
Svart eller Vit - Vitt är fresh!
Långt hår eller Kort hår - Långt hår! Kort hår är nästan aldrig snyggare!
Klänning eller Kjol
Mobil eller Telefon - Mycket smidigare
Lägenhet eller Hus - Egentligen spelar det ingen roll. Har bott både i hus och lägenhet. Det viktigaste är vem man delar stället med. Det betyder allt!
Ring eller Halsband - Båda! Älskar smycken överhuvudtaget.
Jordgubb eller Hallon
Höst eller Vår - Vår, helt klart. Hatar när det börjar bli höst och kallt.
Jeans eller Leggings
Jul eller Påsk
Afrika eller Asien - Vill resa runt och upptäcka båda.
Bil eller Buss - Buss! Bra för miljön, billigt. Förresten har jag ingen bil..
Nagellack eller Läppstift - Använder nästan aldrig läppstift, men nagellack desto oftare. 
Hav eller Sjö - Klarar inte av att bada i sjöar. Har aldrig gjort, kommer aldrig att göra. Sjöar är läskiga.
Nyår eller Midsommar - Måste bli midsommar. Hatar nyår över allt annat.
Plugga eller Arbeta - Helt klart föredrar jag att jobba än att plugga.
Löshår eller Äkta - If you aint got it, fake it. Löshår är snyggt när det är gjort ordentligt!
Ipod eller Mp3
Snowboard eller Skidor - Önskar jag kunde säga snowboard. Men jag är helt enkelt kass. Kör allra helst snowblades. Roligare än skidor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0