communities

Jag hatar sådana där webcommunities, typ Facebook (nej, jag länkar inte, tror att ni kan hitta dit alldelses själva). Eller egentlgen tycker jag ju att det är ett himla smidigt sätt att kommunicera, speciellt när umgängeskretsen är utspridd över halva världen. Men just nu tycker jag bara att det är helvete och skit och man får veta saker man inte ska veta och man hittar bilder som det inte är meningen att man ska se. Jag får sådan ångest. Internet är som gjort för att såra och skapa missförstånd. Facebook och liknande är som gjort för att riva upp gamla sår och blossa liv i känslor som varit begravda sedan länge. Nu är det slutsurfat bland bilder och profiler på all världens communities. Självplågeri a la 2008. Ha. Ha.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0