festival

Är det någon som har bra festivaltips? Det börjar dra ihop sig nu, dags att bestämma vad man ska lägga pengarna på i sommar. Förra sommaren var jag på Electric Picnic på Irland. Riktigt härlig festival (mitt tips till alla festivalälskare) med till exempel en Body & Soul Area där vi hängde större delarna av dagarna och lyssnade på reagge, stand up comedy, biotält (så himla härligt sista kvällen kom vi in till slutscenen av Footloose och jag började dansa för jag älskar den låten. Helt plöstligt står alla i hela tältet och dansar som galningar med varandra. Härligt!), rave i skogen, nöjesfält, och massa, massa bra musik. Förresten är ett av campingområdena format som en svamp, haha! Men ja, iår känner jag för något nytt. Och faktiskt tycker jag inte att årets line up är så bra som förra året. Då såg vi Iggy Pop (kan ni fatta?), Björk (helt fantastisk), Beastie Boys (så jävla bra), Chemical Brothers, Hot Chip, Modest Mouse, !!!, Primal Scream, mm. Ja, ni ser ju själva hur bra det var! I år är det typ Sinead O´Connor, Duffy och Franz Ferdinand.. Sådär. Men jag kommer väl inte undan med att skriva att hela årets line up e kass. Sex Pistols och Sigur Ros spelar faktiskt. Och CSS. Och The Gossip. Åh...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0