för att jag är sjukt uttråkad

blomma syrén
godis lösgodis från bogarts
klädaffär river island. hatar att den inte finns i sverige.. här hemma är det nog topshop.
öl corona är den enda öl jag kan dricka. hatar öl annars.
makeup-märke dior, max factor, make up store och bodyshop
plagg klänning! älskar att klä upp mig. annars jeans.
klädmärke är inte så kräsen med sånt. köper kläder jag tycker är snygga. om man får drömma är marc jacobs kläder fantastiska.
hårprodukt ALLT från john frieda. världens bästa hårprodukter. har du inte provat? gör det!
drink absolutley faboulus. vodka, cranberry juice och champange.
spel marioparty!
sysselsättning festa
skor skor med klack. sexy, och jag kommer upp i ansiktshöjd med mina närmsta vänner.
högtid midsommar
artist/band queen och massa fler.
snacks chips ska det va!
stilikon ingen speciell tror jag..
parfym thierry muglers alien, paris hiltons cancan, gucci rush 2
magasin brittiska look, svenska och brittiska cosmo, vouge
film moulin rouge
tv-serie the hills - ÄLSKAR det, the simple life, south park och family guy 
blogg bloggkommentatorerna.blogg.se
tecknad figur tingeling
årstid sommar
djur apor, delfiner och pandor
läsk dricker inte läsk.. skulle vara sprite zero då blandat med vodka..
skådisar leonardo di caprio är en helt fantastisk skådespelare. och johnny depp.
bok allt av marian keyes. harry potter-böckerna, häxorna av roald dahl (barnbok, jag vet! men jag älskar den).
saft dricker inte saft så ofta..
mat allt som är dåligt för mig. junk food junkie.
dessert marängsviss!
bröd bullar. frallor för er som bor ovanför markaryd :P
färg rosa
brunutansol st tropez mousse. ingen BUS slår den.
bilmärke kunde inte vara mer ointresserad..
grönsak majskolv med smör
resmål rotterdam, dublin, amsterdam, nice m.fl.
bär hallon
kroppsdel på mig själv? bröst. på killar? armar.
disneyfilm åh, typ alla! älskar disney. lejonkungen, peter pan, alladin, askungen, hitta nemo, tarzan, lilla sjöjungfrun, pirates of the caribbean, och massa fler.
underkläder matchande bh och string 
parti
vänster
dialekt skånska är det enda som gäller. 
restaurang the cedar tree i dublin - en helt underbar libanesisk restaurang.
accessoar skor! örhängen.

Kommentarer
Postat av: elin

hmmm den där saint tropez moussen har jag också. men jag blev fett besviken :s färgen blir visserligen naturlig, men hållbar? icke. på mig var färgen borta dan efter applicering. snyft!

2008-05-01 @ 02:04:55
URL: http://bebygrrl.blogg.se
Postat av: johanna

elin: e det sant? men så är det för mig med den från dove. alla tycker den är jätte bra men på mig funkar den bara inte. ser ut som jag flagar efter en dag..

2008-05-01 @ 10:40:51
URL: http://beingjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0