måndag

Blev aldrig att jag åkte till polisen för att fixa pass. Pappa sa att det är alltid skit mycket folk där på måndagar (han är polis så han borde ju veta vad han snackar om) och det orkar jag förstås inte med. Kanske imorgon? Åkte ändå in till stan för att träffa Blondie ett tag. Postade iväg en jobbansökan och kände mig duktig. Sen mötte jag upp syster yster för en fika och efter det åkte vi till Maxi för att träffa mamma. Älskar att åka och handla mat! När vi kom in på Maxi så ville syster låsa in sin väska i ett sånt förvaringsskåp som de har för hon tyckte den var för tung och släpa runt på. Sagt och gjort och vi storhandlade och körde hem. När vi kör in på uppfarten här hemma utbrister hon "Jag glömde min väska!". Haha, jag höll på att garva ihjäl mig! Bara för henne och mamma att köra tillbaka till Maxi och hämta den. Det blev ungefär en timmes extra bilfärd för dem.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0