mardröm

Vaknade av världens mardröm imorse. Jag var gravid och vattnet gick och jag skulle föda. Mamma skulle köra mig till sjukhuset men jag ville inte åka med. Jag skrek att jag minsan inte tänkte föda något barn och fösökte rymma. På sjukhuset var där en massa sjuksköterskor och doktorer som höll fast mig i en säng så att jag inte skulle sticka därifrån, men jag bara vred mig, grät och försökte komma loss. Och hela tiden skrek jag att jag inte ville ha barnet och att de inte kunde tvinga mig att föda det. Sedan vaknade jag. Det kanske inte låter som värsta mardrömen men jag hade sån ångest när jag vaknade. Hatar den känslan man får efter att ha drömt något obehagligt...

Förresten blev det inte Köpenhamn idag. Syster ville följa med och se utställningen men kunde inte idag så vi får vänta. Men vad gör man inte för syster yster? :)


Kommentarer
Postat av: P U S S Y D O L L

men tack, va söt du är! :D

2008-04-27 @ 12:49:52
URL: http://pussydoll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0