sexy

381530-15Var inne på asos.com idag och kollade runder lite för att jag
är så sjukt uttråkad. Orkar typ aldrig sitta och surfa runt på
sånna klädsajter och liknande. Fattar inte hur folk orkar sitta och göra värsta snygga kollagen i photoshop med tusen olika bilder från tusen olika sajter. Fett med cred till alla modebloggare säger jag. I alla fall så hittade jag den här klänningen! Är den inte sjukt snygg? Fatta sexy den hade varit till bruna ben och mina guldiga partyskor från River Island (nej, jag orkar inte fota skorna och hålla på nu, ni får helt enkelt lita på att jag har stil, haha). Gah, snyggast på stan!  














Kommentarer
Postat av: Sandra

Oj vad snygg klänning!

2008-04-27 @ 15:01:04
URL: http://girlontheroad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0