valborg

Gick mycket bra hos tandläkaren. Som vanligt. Jag är alltid skit nervös, hatar verkligen att gå dit, trots att jag aldrig haft problem med mina tänder. Tänker väl att någon dag ska det väl vara något som är fel, och då kommer det att vara något som är jävligt fel. Men som sagt, idag gick det bra.

Har precis käkat och ska snart hoppa in i duschen för andra gången idag. Måste göra mig snygging för ikväll ju. Blondie kommer vid 6, halv 7 och då ska vi korka upp rosévinet! Sen drar vi in till S för lite tjejmys och ännu mera vin. Efter det ska vi göra stan! Kommer bli en skit bra kväll, jag känner det i knäna. Nu ska jag bara komma på vad jag ska ha på mig..

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

låter ju jättekul :)

2008-04-30 @ 17:15:53
URL: http://josefiner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0