cut my hair

Den dära Engla skriver om att hon behöver klippa sig. Hon är ju för fasen hos frissan varannan dag tycker jag. Nån som behöver klippa håret däremot är jag! Har inte varit hos frisören på två år, topparna börjar se lite slitna ut... Det fanns en tid då jag klippte mig var sjätte vecka.Var sjätte vecka?! Det var på den tiden mamma betalade frisörbesöken. Det gör hon inte längre. Och jag prioriterar där med andra saker här i livet. Inte för att jag märker så stor skillnad på håret nu och när det enligt skönhetstidningar och bloggar sköttes på rätt sätt. Bara att det blivit längre. Jag tror att det är som med tvättning av håret. Jag tvättar håret en gång i veckan, mer behövs inte. Men det tog ju sin tid att vänja håret vid det. Det är nog samma med klippning, jag har vant av håret från att klippas regelbundet, så blir det heller inte slitet. Nä, kanske inte men det verkar ju lite logiskt. Eller? Men vem bryr sig egentligen?

Kommentarer
Postat av: bloggbimbo

Det var ett jävla tjat på Engla om hårklippande hit och dit. Orkar inte heller bry mig om alla goda råd. Herregud, det är bara hår hehe...

2008-08-15 @ 19:41:51
URL: http://bloggbimbos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0