let´s pray for the weekend

  • Vem är den mest viktiga personen i ditt liv? Min familj och mina vänner såklart. Men får man bara säga en så är det mamma.
  • Vilket märke har du på din mobiltelefon? En samsung som jag har i Sverige och en Nokia som jag har på Irland.
  • Vilken är din favoritmat? Älskar ju mat. En god falafel är aldrig fel, eller vergetarisk tacos.  
  • Vad har du för framtidsplaner? Ha roligt! .
  • Vilket stjärnteck är du född i? Stecnbock
  • Var handlar du dina kläder som mest? Älskar Urban Outfitters, tyvärr finns det inte i HBG men passar på när jag är utomlands. Annars kommer de mesta av mina kläder från Penneys (primark, haha), Indiska, Zara och H&M. Big fan of the high street så att säga ;)
  • Vilken är din favoritfärg? Rosa är det ju faktiskt. Och lila älskar jag. Och gult!
  • Hur många barn skulle du vilja ha/ har du? Inga.
  • Vem ser du mest upp till av alla du känner? Mormor, farmor och mamma.
  • Vad betyder ordet ärlighet för dig? Ärlighet är det viktigaste som finns. Man måste vara ärlig mot andra för att alla typer av relationer ska fungera, men man måste också vara ärlig mot sig själv - det är oerhört viktigt. Att man inte gör något som man inte vill och säger nej när det behövs.
  • Vad är ditt motto här i livet? We´re not here for a long time, we´re here for a good time!
  • Hur många par skor äger du? Många..
  • Vilken typ av musik föredrar du? Indie.
  • Hur ser en vanlig dag ut för dig? Jobbar, träffar mina vänner.
  • Trivs du med ditt utseende? Ja det måste man! Klart att det man har dåliga och bra dagar men överlag är jag väl nöjd.
  • Hur är du som person? Sprallig, rolig, framåt, naiv ibland (tyvärr) och snäll.
  • Anser du att du är en bra förebild för annat folk? Jag vill inte vara en förebild..
  • Skulle du kunna tänka dig plugga/jobba utomlands? Om svaret är ja, var isåfall? Ja, jag har ju redan gjort det. På Irland. Och jag ska ju till Oslo i oktober.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0