norge, norge, norge

Snart lämnar jag landet igen. I oktober åker jag och Mirre till Norge för att pröva lyckan! Fy satan vad jag är peppad. Mirre bodde jag med på Irland också så vi vet att det funkar. Det ska bli så jävla roligt. Lite nervöst att "mamma" Eve inte är med (nej, inte vår mamma på riktigt men vår bästa vän som brukar hålla reda på oss och fixa det mesta). Nu är vi själva. Sveriges kanske mest oorganiserade personer. Tur att vi inte ska så långt denna gången (inte för att det är jätte långt till Eire men iaf), om vi hamnar i trubbel är det bara att kasta sig på Säfflebussen hem till lilla Helsingborg.





1. Miriam och jag, ca kl 5 på morgonen på väntar på båten från Holland till England.
2. Eve, Mirre och jag i Amsterdam. (Båda bilderna från 2006, asgamla)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0