soulmates

Om exakt en vecka sitter jag hemma hos min älskade, bästa vän Cat på Irland och dricker white wine spritzer! Gud vad jag längtar, tror jag kommer spricka! Helt underbar känsla att veta att snart ses vi igen. Älskade, fina, bästa, underbara Baby C. Förstår ni hur jobbigt det är att ha sin bästa vän i ett annat land? Jag försöker få henne att komma med mej och Mirr till Oslo i höst men det är ju det lilla, lilla problemet med språket.. Nog för att man kanske lär sig, och det finns säkert jobb där man kan klara sig på engelskan men det är absolut inte lätt. Men snart ska vi i alla fall spendera fem dagar tillsammans och jag är så glad! Helt lycklig, haha. ROLL ON 21 OF AUGUST!





1. Jag och Cat på hennes 20årsdag, förra sommaren
2. Jag och Cat senast jag var på Irland i juni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0