trött och mätt

Blev lite utgång igår, mkt trevligt! Eller utgång vet jag inte om jag vill kalla det förresten för vi satt bara på fyllerondellen och drack nån öl. Allt stängde vi elva på grund av att vädret var så kass och ingen var ute. Så vi gick hem och kollade på film. Ramlade in genom dörren vid 1.3o. Lite väl sent när man måste upp 5.3o.. Så jag e satans trött nu men vill inte somna för då kommer jag inte kunna sova inatt. Har varit helt hyper på jobb av allt kaffe jag druckit för att hålla mig vaken. Dansat runder och haft mig. Aaaaaalla baaaara äääälskaaaar mig!


Har varit duktig också idag och lagat mat till mig själv. Makaroner och quornfärssås! Mycket, mycket gott. Gjorde så det blev till en lunchlåda också, ännu duktigare. Men fruktansvärt mätt är jag nu. Klart värt det dock, jag är mästerkock!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0