bloggtips

Har gjort en sånhär lista innan men tänkte göra en ny :) Har ju hittat nya bloggar sen sist, men några gamla favoriter hänger kvar såklart.

BlondinBella - Yes, jag läser fortfarande hennes blogg varje dag. Hatkärlek när den är som bäst! Men hon börjar bli lite tråkig nu tycker jag. Var mycket roligare att läsa om henne när hon var ute på galej och diverse muf-fester varannan kväll. Nu är det bara Nils hit och diettips dit. Men jag väntar tålmodigt på att den gamla Bella ska komma tillbaka.

Bloggkommentatorerna - Giftiga och snabba. Uppdaterar ofta och det är bra! Går alltid in på deras blogg först, och utgår sedan därifrån. Skitbra ju att dom redan sållat ut godbitarna ur det svenska bloggarna. Så slipper jag leta.

Bloggbimbos - Ny favorit! Ännu giftigare än Bloggkommentatorerna. Smart, kvick och rolig.

Hannah Arnhög - Sex- och relationsrådgivare på veckorevyn.com. Har alltid älskat hennes blogg och krönikor. Hon är helt enkelt bäst. Så jävla smart, öppen och rolig är hon. Klart en förebild.

Anna Hibbs - Mest för att hon har så snygga kläder och skriver ofta och roligt. Skriver på stureplan.se

Smeten - Jag skrattar ihjäl mig!!!!! Skitrolig blogg! Bloggar också på stureplan, men jag kan inte länka bloggarna där så vill ni läsa får ni gå in och leta upp dom själva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0