födelsedagsfirande

JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes


Som sagt fyller farfar 8o idag. Har firat honom hemma hos pappa med hela familjen där, massa god mat och tårta i mängder. Jag älskar verkligen tårta, haha. Man äter ju det så sällan så när man väl får det smakar det så gudomligt. Farfar fick en ny HIF-tröja av oss som Henke Larsson har signerat. Farfar är major HIF-fan och jag trodde nästan att han skulle börja gråta när han fick tröjan. Haha, som en tioåring som får en autograf av sin idol typ :) Mysig dag har det varit i alla fall och jag är så mätt att jag håller på att somna. Dags för bingen - god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0