jag är på gång

Nu är det dags att ta tag i bloggen igen. Har knappt haft tillgång till dator sen i torsdags, men nu är jag hemma igen. Har varit i Båstad med tjejerna. Grillat, druckit vin och bara haft det mysigt. Var en runda på Pepes i fredags, men annars bara njutit av hur skönt Båstad är när alla stockholmare har åkt efter tennisveckan. Snacka om lugnet efter stormen. Tennisveckan är nog det värsta jag vet. Vad är ni för några som kommer hit? Tycker ni att det är konstigt att stockholmare har dåligt rykte i Skåne. Man borde ju tycka att vuxna människor vet hur man uppför sig, men icke. Kändiskåta, mediakåta, pengakåta idioter som tror att dom kan göra som dom vill bara för att dom har mycket pengar. Jag spyr på er. Jag gör det. Idioter.

Ojoj, nu börjar det låta bittert. Bäst att sluta. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0