loves it

Den här listan går runt på bloggarna just nu. Jag fyller också i den.

1) Vad åt du till frukost?
- Tre polarmackor med mjölkfritt smör och aprikosmarmelad. Kaffe på det!
2) Lägg ut den senaste bilden du tagit på dig själv.
- Jag tar inte bilder på mig själv.
3) Vem fick du ditt senaste sms ifrån?
- Baby C
4) Vilken färg har din dator? Alltså skalet...
- Grå
5) När var du arg senast?
- I fredags
6) Ditt bästa minne från skoltiden?
- Sista året på gymnasiet. Projektarbetet som blev helt underbart lyckat och slutproduktionen vi gjorde med vår underbara teaterlärare!
7) Ditt sämsta minne från skoltiden?
- Hela högstadiet var en mardröm!
8) Yoga eller löpning?
- Yoga
9) Spaghetti Bolognese eller Oxfilé Provencale?
- Äter inte rött kött.. I sånna fall bolognese gjord på quornfärs.
10) Vilka tidningar läser du regelbundet?
- Ingen som jag läser regelbundet. Jo, Helsingborgs Dagblad. Annars köpe jag Cosmo ibland.
11) Favoritkaraktär i deckare?
- I böcker eller på TV? Äh, jag varken läser eller kollar på deckare.
12) Teveprogram du aldrig missar?
- Jag missar alltid allt! Sjukt dålig på att följa TV-serier. Gillar jag en serie kollar jag på den på Internet istället. The Hills älskar jag och Are you smarter than a 10-year old? (Brittiska versionen).
13) Vem är du avundsjuk på?
- Alla som har rest mer än jag och alla som varit på mina drömresemål.
14) Din bästa revansch?
-  
15) Din bästa chef ever respektive din sämsta?
- Den bästa har jag nu! Helt underbar chef. De sämsta var alla chefer jag hade på NEXT. Med så många anställda och så många olika chefer det fanns där är kommunikation så oerhört viktigt. Så att den ene inte ger en ledigt utan att tala om för den andre, så är det jag som får skiten till exempel. (ja, det och mycket annat hände mig där).
16) Mat som du aldrig någonsin kommer att äta? Orsak?
- Allt som är slemmigt..
17) Offentlig person som du skulle vilja ta dig ett snack med?
- Brittan!
18) Kaffe eller te?
- Gillar båda.
19) Skostorlek?
- 37-38
20) Hur ofta är du på IKEA?
- Typ aldrig. Bara om det är absolut nödvändigt åker jag dit. Och helst inte då heller.
21) Om du hade fem miljoner över - vad skulle du köpa? Och du var tvungen att köpa något annars skulle de försvinna...
- Resor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0