ojoj


jag lever! har bara haft en himla massa för mig och inte haft en tanke på att blogga. inte särskilt lojal mot mina läsare men vad gör man. som jag sagt innan, jag har roligare med att leva livet än att skriva om det. i alla fall kan jag inte skriva om allt som hänt den senaste veckan, ingen kommer orka läsa. men nu är det helg i alla fall, skönt som fasen.

igår var det utgång med eve. riktigt kul. vi började med lite vin och öl hemma hos mig och bara satt och snacka om allt mellan himmel och jord. drog ner till stan vi elva och gick och fick stämpel på tivvan. stack en snabbis till hampan men drog rätt så snabbt tillbaka till the tivoli. hampan var verkligen ingen höjdare igår. dansade hela natten på tivvan och avslutade kvällen med falafel o kebab :) verkligen en sjukt lyckad kväll som bara var rolig. inte pinsam, inget drama och jag hamnade för en gångs skull inte i trubbel.

ikväll blir det utgång igen. kommer några kompisar hit sen, måste verkligen börja göra i ve mig nu. ingen aning vad jag ska ha på mig, men det löser sig. tolv centimeters klackar blir det iaf, alla som jag ska ut med är typ huvet längre än mig - ingen överdrift.

långt inlägg blev det i alla fall. nu kallar duschen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0