varmt, varmt, varmt

Ja, samma visa idag igen. Det är så jevla varmt. Funderar på att ta bussen till jobb imorgon om det ska vara såhär varmt. Verkligen ingen höjdare att cykla i denna värmen, känns som att man ska smälta bort.  Missförstå mig rätt, jag älskar verkligen sommar och värme, men jag vill vara ledig! Hatar att jobba när det är sommar. Förhoppningsvis ska jag inte behöva jobba nästa sommar, om allt går som det ska. Planer som ska gå i lås. Tänker dock inte berätta om det än, blir så besviken om det inte går som jag tänkt.. Jag är i alla fall avundsjuk på alla som har semester. Snacka om tur med vädret. Liiiiiite skillnad från förra årets skitsommar om man säger så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0