gårdagen

So far - underbar helg. Gårdagen var helt perfekt. Blev beachen först med Sabbe, hennes pojkvän, K, & DJ. Årets första dopp. Lite sent i år men det får man ta. Vädret var helt underbart och då blir man ju så himla partysugen så vi bestämde oss för att alla mötas upp senare på kvällen för fest. Jag och K stack hem till Ryyyyydebäck och gjorde oss söta och fick sedan skjuts ut till Sabbe i Viken där hon och killarna redan var. Där blev det vin och youtube för hela slanten innan vi begav oss in mot Helsingborg. Så var plötsligt alla de andra hungriga (jag ville ju bara gå till hampan o dricka öl) och skulle ha kebab och grejor. Satt och kolla på när de andra käkade, skulle aldrig käka på kebab house alltså.. Skäb! Till slut landade vi i alla fall på Hamnkrogen. Stannade inte så länge, alla var mer sugna på Tivvan och dansa. Och fy vilken kul kväll det blev, dansade som en galning (som vanligt), träffade massor av folk jag inte sett på sjukt länge (älskar ju det) och bara hade så sjukt roligt. Hade ju planerat att ta massor av kort också men riktigt så blev det inte.. Hade glömt minneskortet hemma, haha. Efterblivet. Kvällen avslutades hemma hos DJ där jag somnade gott, full och glad - precis som det ska vara.

Nu ska jag packa det sista, för nu flyttar jag!!!! Så jävla peppad :D :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0