god morgon!

Tidigt, tidigt. Men jag känner mig faktiskt hyffsat pigg. Brukar alltid vara så himla trött på måndagmorgonen men igår somnade jag faktiskt redan elva. Inte vanligt en söndagkväll eftersom jag oftast sover till typ ett på söndagarna. Tror jag börjar komma in i ett bättre sovmönster nu. Skrev ju om det för ett tag sen att jag alltid brukar somna när jag kommer hem från jobb och sen kan jag inte somna på kvällen. Men de sista dagarna på förra veckan tvingade jag mig att hålla mig vaken och somnade gott på kvällen för att sedan vara pigg på morgonen när jag vaknar. Gott, gott :) Nu ska jag snart sticka iväg till bussen. Ha en bra dag alla så hörs vi sen! PUSS



PS. Nu började det fan i mej regna. Typpe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0