lunchäventyr

Nja, inte äventyr precis, men gud vilket flängande det blev på lunchen idag. Jag och mamma skulle käka tillsammans, så hon kom o hämta mig kvart i tolv och vi bestämde att vi skulle äta laxkebab på Lasse Rökare. Jag hade varit sugen på det hela dan och det finns inte så mkt annat gott att välja på eftersom jag jobbar på ett industriområde. Iaf kom vi dit, då sa dom att de inte hade några såser klara så vi skulle få vänta tjugo minuter på maten. Inte tid med när jag har 45 min lunch. Så vi blev lite småsura och fick sticka till Burger King. Kommer dit och kön är as lång! Mamma säger att dom har hamburgare på macken brevid BK så vi lämnade kön o gick dit. Givetvis har dom inga hamburgare där utan bara korv som jag inte alls ville ha. Så tillbaka in på BK, kön är ännu längre och vi kommer fram till att vi kunde lika gärna ha väntat dom jävla 2o minuterna på Lasse Rökare. Haha. Fick i alla fall till slut en fiskburgare på BK som smakade OK och blev tio minuter sen tillbaka till jobb. Vilket företag bara för att få i sig lite lunch. Hujeda mig, imorgon blir det matlåda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0