midsummer

Yes, dålig uppdatering jag vet. Inte konstigt att man tappar läsare. Men har haft annat för mig de senaste dagarna (himla kul har jag haft) och idag somnade jag direkt när jag kom hem från jobb så därav inget bloggande.
 
Nu är det i alla fall helg, loves it! Långhelg till o med, midsommar o allt. Blir nog en hyffsat lugn midsommar endå, har redan varit ute två gånger den här veckan + att förra helgen var helt jevla sjuk så en lite lugnare helg känns befogat.. Men sen vet man ju faktiskt aldrig vad som händer.. ;) Midsommarmat blir det hos mamma i vilket fall som helst. Ska passa på att ta med lite smutsiga kläder och tvätta hos henne. Mkt bättre än tvättstugan. Jag har lite svårt för tvättstugor..

Kommer posten på midsommarafton, eller räknas det som en lördag eftersom det är en afton? Har beställt en parfym och den kommer imorgon om man nu får post imorgon. Hoppas, hoppas! Och hur går bussarna?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0