ring, ring

Det börjar bli dags att köpa ny mobil. Den jag har nu stänger har börjat stänga av sig varje gång jag skickar ett sms. Jävligt irriterande kan jag tala om. Sånt hände aldrig med de äldre telefonerna. Min farfar har min gamla Nokia 3310 som jag fick när jag gick i nian (fem år sen!) och den funkar fortfarande lika bra! Min satans Samsung har jag haft i inte ens två år, varav den inte är använd de ett och ett halvåret jag bodde på Irland, och den strular som fan. Men nu är frågan vad man ska köpa för nån. Skulle egentligen hämtat hem min LG som jag haft på Irland nu när jag var där men den försvann i röran efter branden.. Jag funderar på iPhone, lanserar i Sverige om typ 20 dagar. Har läst att den ska vara jäkligt lätt att använda trots alla funktioner vilket är mkt, mkt viktigt. Hatar att mobiler ska vara så jäkla avancerade. Det är ju helt omöjligt att hitta en telefon utan kamera, mp3, internet, biltvätt och allt möjligt skit. Kanske snor tillbaka 3310:an från farfar...


iPhååååne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0