sex & the city

Nu har jag äntligen också sett den, Sex and th city - The Movie. Och jag säger som alla andra, den var riktigt, riktigt bra. Och jag vill bara se den igen! Ska ju antagligen göra det också, med en kompis på bio på torsdag. Jag har dock en känsla av att jag kommer se den igen imorgon kväll. Den var som ett extra långt avsnitt av serien, helt underbar. Vet att några sagt att den är för lång, men det tyckte jag inte. Det skulle kanske (KANSKE) vara så att modevisningsscenen var något överflödig, men annars var den helt perfekt. Jag vill se den igen, NU! Haha, men det ska jag inte för jag ska hoppa in i duschen, smörja in mig med lite brun-utan-sol och sen se SATC på trean innan jag somnar. Night!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0