shallow hal

Kollar på Shallow Hal på sexan. Har sett den innan men jag gillar den. Feel good-film. Älskar sånna filmer som får mig att skratta. Som egentligen är svin dåliga men som man endå mår bra av att se. Och Jack Black är ju skitbra! Älskar typ allt med honom, han är så himla rolig. Haha, Hals kompis visade precis sin förlängda svanskota, så himla roligt! Skönt att få skratta lite.
Nu är det snart läggdags. Ska ju endå upp fem imorgon bitti. Imorgon måste jag gå till jobb. Kan inte sitta i den här lägenheten själv hela dagen. Man tänker för mycket när man är ensam.

Good night sweetycakes. Och förresten, innan jag går och lägger mig måste jag nämna J som ringde innan och gjorde mig på lite bättre humör. Det är inte bara kassa filmer som hjälper när det gör ont, utan också underbara vänner. Tack för att du fick mig att skratta! :)

Bättre och bättre dag för dag. Eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0