söndag

Veckorna går så jevla snabbt (med risk för att låta som en gammal tant som tycker att tiden bara flyger iväg och guuuud vad barnbarnen har blivit stora). Men det är ju så. Snart har hela juni gått. Herre gud, jag hinner faktiskt knappt med.

Dagen har spenderats hos mamma. Hämtat tvätt (nej, hon tvättar inte åt mig men jag tvättar hemma hos mamma) och käkat middag. Fy vad gott det var med "riktig" mat. Som jag sagt innan hatar jag att laga mat till mig själv, så det blir mest makaroner och ketchup här. Så när man får pannbiff, kokt potatis och sås är man i himmelriket, ja minsann!

Nu börjar Legally Blonde på tv4+. Inte mycket bloggande idag. Mer imorgon =) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0