tidsfördriv

Den här lilla listsaken hittade jag hos bebygrrl. Så jag fördriver tiden lite och fyller i den jag med :)

Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag? 
handla mat
 se på Sex and the City - The Movie
 diska
damsuga
♦ och inte så mycket mer, vilken händelserik dag.... 
 

Vad gjorde du för 10 år sedan? 
För tio år sen var jag 10 år (skulle fylla 11). Herregud, vad gjorde man när man var tio? Gick i fyran? Femman?

Ställen du bott på?
 Gantofta med mamma & pappa, Rydebäck med mamma, Stockholm med pappa, Helsingborg med pappa, älskade Dublin med tjejkompisar, Maynooth och Celbridge (också på Irland) med  (ex)pojkvän, och nu bor jag själv i en lägenhet i Helsingborg.

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
♦ 
resa, resa, resa!

♦ plugga på fashion college i London
♦ ge bort en massa, typ betala av resten på min mammas hus och sånt
♦ antagligen köpa en lägenhet i Helsingborg..
♦ volontärarbeta i afrika, både hjälpa människor och djur. vilka möjligheter man hade haft om man bara blivit biljonär sådär. fast egentligen hade jag nog inte velat vara det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0