varför kan vi inte bara gå hem efter en utekväll?

Den frågan ställde jag och Mirjis oss själva om och om igen när vi klockan halv elva i morse gick the walk of shame genom Helsingborg med klackskorna i handen. Men gud så kul vi hade det igår. Alltid lika roligt att gå ut med Mirjis. Man vet liksom aldrig vart man hamnar. Det är bara med henne jag haft Crazy Tuesdays med på Irland, det är bara med henne som jag vaknat upp på ett hostel utan att ha en aning om vem som betalat våra sängplatser, det är bara med henne som jag supit bort ett par stövlar och letat som en galning efter en tysk i Dublin som heter Michael. Mirjis och Johanna = FPF. Du är bäst!

Kommentarer
Postat av: nina mariwani.e

nope :/ men tror inte att det är den riktiga som mamma gav mig .. haha får kolla upp de där ! kisses

2008-06-15 @ 23:03:24
URL: http://ninamariwany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0