Debatt

Precis som alla andra ska jag skriva om Debatt igår med Blondinbella, Ebba von Sydow och Maria Wetterstrand.
Först: Jag är så satans trött på att så fort någon säger något om Ebbas livstil tar hon till det gamla "Amen om en kille skulle göra så, då skulle det inte vara en lika stor grej, bla bla bla bla". Det är klart att hon har en poäng, men jag vill ha ett ordentligt svar ur henne!! Varför gör du såhär? Tänk om för en gångs skull hade svarat "Jag gör såhär därför att.....". Hon är ju smart! Varför gör hon sig dum?

Att Blondinbella gjorde ett väldigt korkat intryck är vi väl alla överens om? Hon har levt ett så jävla isolerat liv, och det är väl inte hennes fel, och hon har inte en jävla aning om någonting som händer utanför stureplan. Det är nästan lite synd om henne. Förstår hon inte att det inte handlar om att man shoppar utan om hur man shoppar?

Maria Wetterstrand är den enda som är vettig, hon kommer med förnuftiga argument och hon vet vad hon pratar om.

Fyller nog på detta inlägget senare, nu måste jag springa iväg till jobb!
KÄRLEK


 
 


Kommentarer
Postat av: Hanna =)

Ha en trevlig dag och helg =)

2008-03-14 @ 11:47:05
URL: http://hannaekelund.blogg.se
Postat av: Natalie

Blondinbella verkar helt blåst :S

2008-03-14 @ 11:55:52
URL: http://ntm89.blogg.se
Postat av: Julia

Håller med... Men tycker Maria var lite blek. Fast hon var kanske mest ensam. Lite fånigt av de andra att fokusera så mycket på oss "stackars, unga, pressade, svenska tjejer" när vi trots allt köper kläder som har tillverkats av folk det är synd om på riktigt.

2008-03-14 @ 17:55:06
URL: http://winddrifter.blogg.se
Postat av: Johanna

Hanna =): Tack det samma!

Natalie: Ja, tycker lite synd om henne... Haha.

Julia: Fattar vad du menar! Men jag gillar henne, tyckte hon var bäst där. Jag vet, jag tänkte samma sak!

2008-03-19 @ 12:28:05
URL: http://beingjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0