Lördag

Idag blir min första utekväll i Helsingborg sedan i sommras. Ska till The Tivoli som vanligt. Slår vad om att ingenting har förändrats. Där kommer vara exakt samma folk som i sommras (alltså samma människor som jag gick i skolan med), dom kommer att se likadana ut och vi kommer att säga exakt samma saker till varandra. Men det är ändå lite speciellt. Helsingborg är ju ändå hemma. Spelar ingen roll hur bra jag trivs i mitt älskade Dubiln eller hur irländsk jag låter när jag pratar engelska eller hur mycket jag saknar den härliga gröna ön när jag inte är där, Sverige och Helsingborg kommer alltid vara mitt favoritställe. Mitt hem!

Norra Hamnen med vårt fina kulturhus.
image8

Slottshagen med Kärnan
image9

Ja, detta skulle ju egentligen blivit ett inlägg om party och att jag ska ut och dansa och ha kul, men istället blev det en lite kärleksförklaring till Helsingborg med lite fina bilder. Men det gillar vi också. Ha en riktigt rolig lördag, nu ska jag göra ve mig och sen ut på stan och dricka drinkar. Massa drinkar!

KÄRLEK

Kommentarer
Postat av: Emily

Haha aah men man blir ju van att säga att Dubai & Abu Dhabi (stavning?) är länder, men de tillhör ju båda Förenade Arabemiraten :P

Njae, har nog inte råd, därför tänkte jag iallafall sommarjobba först och få in lite pengar, vill betala min egen resa själv :)

2008-03-09 @ 15:48:03
URL: http://emali.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0