Paris Hilton

Jag hatar kändisar (kanske inte alla men ni vet sånna mediakåta, äckliga, pengahungriga svin). Ändå är jag smått besatt av en av de värsta. Paris Hilton. Jag tycker att hon är så himla snygg, jag kan inte låta bli att läsa om henne, jag sparar bilder av henne på datorn och kollar på hennes dåliga filmer och Simple Life. Och jag har ingen aning om varför. Egentligen tycker jag ju att hon är komplett idiot, tvärtemot allting jag tror på. Ändå är jag kan jag inte sluta, Paris Hilton är en drog. En snygg drog.

image7

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

godnatt, och dröm så sött när du väl ska sova :}

2008-03-05 @ 00:33:57
URL: http://mydearbylia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0