Sverige!

Nu har jag varit hemma i nästan tre veckor och jag är så sjukt uttråkad. Jag lämnar snart igen. Fattar inte att inte fler tar sig härifrån så snabbt som möjligt. Helsingborg är inte så jävla ball alltså. Det är klart att det inte passar alla  att resa eller plugga utomlands, men alla som klagar och säger att de vill härifrån - ÅK! Vänta inte! Jag har aldrig tänkt att jag gjorde fel som stack direkt, på hösten efter studenten. Jobbade den sommaren här hemma och sen var det bara att sticka. Jag och tjejerna har verkligen varit med om så himla mycket roligt. Dansat på bardiskar i Rotterdam, smugit runt och fnissat ihjäl oss i Amsterdam, bott på det skabbigaste hostel någonsin i London (1711 mil från stan), ätit på Subway varje morgon i en vecka - 7 dagar i rad och sedan aldrig mer, varit på bögfest, varit på spanska, brazilianska och franska fester, blivit blacklisted på ett hostel i Dublin, varit på världens bästa festival på Irland, låtit killar betala för ett rum åt oss på ett hostel, fått världens godaste frukost serverad efter att ha slaggat i någon randomers hus, varit nära att missa sista bussen från Glen da Lough till Dublin (bara nästan, och tacka gud för det, annars hade vi fått sova i en skog den natten. Hade kanske varit värt det........), varit så fattiga att vi bara hade råd att äta rostebröd i en vecka för att vi lagt sista pengarna på cigg och öl istället... And so on. Ja, jag lämnar snart igen. Puss och kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0