i tiden

För fem år sedan;
Var jag femton år, slutade högstadiet och började estetisk teater på gymnasiet. Festade som en tok, blev av med oskulden, träffade min första "riktiga" pojkvän och bara levde livet.

För tre år sedan;
Gick jag i tvåan på gymnasiet. Jag kom mycket nära E som nu är en av mina bästa vänner, festade fortfarande som en tok, stressade i skolan, tränade för mycket, åt för lite och började röka mer än någonsin. Tvåan i gymnasiet var mitt ångestår.

För ett år sedan;
Bodde jag i ett hus i Maynooth på Irland med Kikki Jay & Mado. Jobbade på en pub, gick ut fyra gånger i veckan, var tillsammans med S och var jätte lycklig.

För tre månader sen;
Bodde jag med Älvan i Dublin och bestämde jag mig för att flytta hem till Sverige igen och jag slutade röka.

Igår;
Var jag hemma hos Luleåpojken och kollade på film :)

Imorgon;
Blir det bio med tjejerna!

Om ett år;
Har jag förhoppningsvis lämnat Sverige igen!

Kommentarer
Postat av: victor

jag känner igen mig där för 5 år sedan.. :)



fan va tiden går fort du.

2008-05-16 @ 12:03:05
URL: http://victorolausson.blogg.se/
Postat av: victor

känner igen mig i det där för 5 år sedan..

fan va tiden går fort

2008-05-16 @ 12:03:46
URL: http://victorolausson.blogg.se/
Postat av: johanna

victor: mm, svin fort går dt. gud vad jag e gammal :P

2008-05-18 @ 12:16:38
URL: http://beingjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0