jobb ! (och lite kuligheter)

Nu är det slut på sötebrödsdagarna! Jag har fått jobb! Mah gad.. Vet inte riktigt när jag ska börja, får ringa och höra imorgon. Dags att ta tag i sig själv igen. Jobba hela sommaren, sen resa, resa, resa igen. Inte flytta tillbaka till Irland? Ah näe. Nu är det nya grejor som gäller. Helst utanför Europa. Jag har stora planer. Tänker inte skriva om det riktigt än dock. Jag ska nog hålla er på sträckbänken ett tag. Nej, det är mest för min egen skull faktiskt.

Långfika på Mezo idag igen, härligt. Deras bakade potatis med kycklingröra är att dö för. Så jävla god. Men allra bäst var ju sällskapet (cheesy, men sant), älskade Mirre (som kom tillbaka till hbg igår) och Älvan (som lämnar för Irland imorgon). Massa känslor, så härligt att träffa Mirr igen och så sjukligt sorligt att säga hej då till Älvis.. Hatar att säga hej då. Hatar att vi inte är ett samlat gäng längre. Ser fram emot de få dagar vi alla är hemma samtidigt i sommar. Då jävlar!

Kommentarer
Postat av: elin

tar studenten 5 juni! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

2008-05-06 @ 20:19:10
URL: http://bebygrrl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0