lista

Slänger in en liten lista för det är roligt. Ha. Ha. :)

Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokussåpa? ALDRIG.
Vilken årstid tycker du bäst om? Haha, det är ju för fasen samma frågor på alla listor. Har nog svarat "sommar" cirkus femton gånger nu.
Brukar du sjunga i duschen? Nej, faktiskt inte. Händer kanske ibland.
Vilken sport tycker du är roligast att se på tv? Hatar att kolla på sport. Konståkning då för de har så fräsiga kläder på sig. 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej..
Vad är viktigast för dig? Min familj.
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? RESA!
Tänker du mycket på ditt utseende? Ja. Mamma vill sätta mig i terapi. Nej, jag skämtar inte. 
Vad får dig att slappna av? Inte mycket. Jag är inte så bra på att slappna av.
Är du mörkrädd? Ja, sjukligt.
Vilken färg är snyggast? Beror på vad. Men rosa är en favorit. Älskar vitt på kläder.
Tycker du matte är svårt? Ja.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej. Men det är en härlig känsla.
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon? Vaknar ofta tidigt. Även om jag varit ute o svirat till fem vaknar jag typ vid nio. Sär.  
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska? Tyvärr den som är närmast.
Tycker du rökning/snusning borde förbjudas i lagen? Nej.
Har du piercing? Navel och öron. "Längst upp" på örat.
Bråkar du och dina syskon ofta? Nej. 
Läser du ofta böcker? Alltid! Jag älskar att läsa.
Vad föredrar du för sorts filmer? Chick flicks och sånt som skrämmer skiten ur mig.
Vill du gifta dig? Nej.
Vill du ha barn? Nej.
Vilka tvprogram som går just nu har du fastnat för? Kollar sällan på tv. Sex and the city har väl börjat igen? Det gillar jag. Och Nigella Express! Älskar matlagningsprogram.
Vilka länder har du varit i? Irland (bott där), Danmark, Frankrike, Monaco, Italien, England, Tyskland, Holland, Turkiet, Grekland. Tror det är allt. 
Vilka husdjur har du haft innan? Hund och katt.
Är du bra på att laga mat? Ja, det får jag väl säga att jag är.  
Var badar du helst? I pool.
Vad dricker du för alkohol? Rosévin, coctails, xcider.
Vilka djur är du mest rädd för? Älskar alla djur!
Har du någon gång skadat dig allvarligt? Nej.
Gillar du att dansa? Loves it!
Vad har du för klädstil? Dödligt snygg ;P
Är du flygrädd? Nej.
Vad tycker du om rökförbudet på krogen? Det är bra. Jag riskerar inte att få en cigg i håret mitt på ett packat dansgolv. Förresten är det när man går ut och tar en cigg som man träffar det roligaste folket! ;) 
Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten. Iskallt.
Tror du på ett liv efter döden? Nej.
Vilket mobilmärke föredrar du? Samsung och Nokia.
Vill du gå ner i vikt? Orkar inte bry mig.
Har du varit deprimerad? Nej, inte deprimerad men på väg att bli. Tur nog fick jag hjälp i tid.
Tycker du om sushi? Älskar sushi!
Tror du på livslång kärlek? När jag upplevt det.
Vad äter du helst när du ser på film? Chibbe och dibbe!
Lever dina föräldrar tillsammans? Nej.
Har du tandläkarskräck? Inte skräck kanske men jag hatar att gå dit.
Vilken hårfärg har du naturellt? Blond.
Biter du på naglarna? Nej.
Är du beroende av något? Nej, inget som är farligt i alla fall :) 
Vilka internetsidor besöker du varje dag? Olika bloggar och hotmail.com 
Hur ofta motionerar du? Inte speciellt ofta. Jag går upp på övervåningen ibland..

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hoppas du haft en bra kväll!

www.rebeccasblogg.se

2008-05-01 @ 23:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0