live in the moment


Det härnder inte mycket på bloggen just nu, men det händer desto mer i "verkligheten". I have no time to write about my life, I'm too busy living it, så att säga.  Underbart, underbart. På torsdag bär det av till Dublin. Så jävla peppad! Kan knappt vänta till jag får träffa Baby C och alla igen. Feel the excitment! Blir massa party, & kanske lite shopping. River Island o Primark är verkligen de bästa butikerna som finns (tips till alla som ska till England eller Irland, ni får INTE missa dessa två). Fast jag borde egentligen inte, har en massa kläder och skor att hämta hem som jag lämnade kvar när jag flyttade hem i mars och det är ju prio ett att få plats med i väskan, haha.

& på söndag flyttar jag in i min lägenhet! Göööööött är det! Yes, livet 'är gött just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0