sommarkänslor


Älskar det här fina vädret, nu är det snart sommar!
Helt underbar dag med Älvan. KK kom också in till stan och vi satt på Mezo i timmar och käkade och pratade. Bästa fikat/lunchmaten i Helsingborg. Inte en ända gång har jag gått därifrån besviken. Inte hungrig heller för den delen. Imorgon kör vi repris! Och då med Mirre också som kommit hem till Helsingborg idag. Återförenade at last! Crazy Tuesday kanske? ;)

Har precis käkat middag med mamma, jag lagade köttbullar, potatis och sås. Mästerkocken! Sjukligt mätt nu bara, men det är så värt det. Älskar god mat. Mat är min svaghet.

Nu - ut och gå med Blondie. Ha en bra kväll alla!
Förresten, längesen jag avslutade ett inlägg med lite kärlek, så här har ni --> KÄRLEK :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0